Krups Melody II rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Melody II rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Eliyah 02-01-2018

Water lek onder

Geschreven voor: Krups Melody II wit

Zo gebouwd dat een kleine rubbertje je zelf kan niet vervangen.
Het sturen ter reparatie kost meer dan het hele koffieapparaat.
Dus naar de grofvuil en nooit Kruis in huis meer.
Bedrijfs met z'n duurzaamheid strategie moeten geboycot worden.

Minpunten

• Cups te duur
  • Breekt vaak
  • Niet te repareren

pennymar 14-01-2015
Geschreven voor: Krups Melody II wit

al enkele jaren in gebruik, als het water reservoir (het is de afdicht ring) gaat lekken, wat bij mij het geval was...via internet een nieuwe afdichtring besteld..kost een euro of 8 (incl. verzendkosten)en is gemakkelijk zelf te vervangen, 4 schroefjes aan de achterzijde (achter water reservoir) dan komt achterzijde los, dan water slang los maken, rubber eruit, nieuwe er in en tube van de onderkant er in drukken, waterslang vast maken, achterzijde terugplaatsen en schroefjes er weer in.. en klaar.

Mevr. T. Kuperus 01-10-2012
Geschreven voor: Krups Melody II wit

Mooi apparaat, maar na ruim 2 jaar begint het reservoir te lekken, waardoor de inhoud van het reservoir op het aanrecht en de keukenkastjes terecht komt.

Na telefonisch contact met Krups blijkt dat er waarschijnlijk een rubbertje moet worden vervangen, wat geen eenvoudige ingreep is. Als je de fora op internet leest, dan blijkt dit lekkage-probleem veel vaker voor te komen bij dit apparaat.

Kosten om een rubbertje te laten vervangen (apparaat opsturen + werkloon + terug laten sturen) zijn bijna net zo hoog als de aanschaf van een nieuw apparaat.

Tegenvaller dus. Het apparaat gaat bij het grofvuil. Voor mij geen Dolce Gusto meer.

theodora23 31-05-2011
Geschreven voor: Krups Melody II wit

na een maand problemen, werd warm maar gaf geen koffie meer. Reageerde totaal niet op het overhalen van de hendel

Via de BCC opgestuurd naar Krups na ruim 5 weken retour, en vol verbazing merkte wij dat er ten eerste een oud cupje nog in de machine zat, (volgens mij staat er toch duidelijk in de beschrijving dat dit niet kan en mag ect. ) Maar het ergste was dat het apparaat na een bakje koffie er weer mee op hield

Terug naar BCC om een nieuw vervangend apparaat te eisen wat kon volgens krups, maar nee het apparaat moet eerst 3 keer verstuurd worden voordat deze procedure in gaat. Apparaat daar gelaten vult alleen maar mijn grijzebak en al dat heen en weer rijden kost ons ook alleen maar benzine

Gelijk nescafe weer gebeld en dan wordt je weer verbonden met krups. 20 minuten in de wacht en tot 2 keer tot gaat hij over maar je wordt snel weer het wachtmenu ingegooid.

Nescafe probeert nu nog bij krups een vervangende machine te regelen, maar heb er een hard hoofd in. Jammer want de koffie was goed

frankhoogers 28-02-2010
Geschreven voor: Krups Melody II wit

ik had een dolce gusto gekocht en na 3 weken was hij al defect want de machine bouwde geen druk op teruggebracht naar de winkel en na 2 weken belde de winkel op dat dat krups een nieuwe dolce gusto had gestuurt en tot mijn verbazing was dit ook nog een nieuw model de 2100 serie ik vindt dit zeer goede service van krups en dit verdiend van mij een compliment aan krups

Ruud4711 24-11-2009
Geschreven voor: Krups Melody II wit

DG gekocht tijdens presentatie bij de Makro. Bevalkt prima. Inderdaad wel even op temperatuur laten komen door eerst wat heet water te laten doorlopen.
Het bestellen van de cups via de site verliep ook zonder problemen. Binnen 48 uur waren ze afgeleverd.
Enige minpuntje: de espresso had een stuk sterker gemogen.

Chiel72 17-08-2009
Geschreven voor: Krups Melody II rood

Wij wilden een ander koffiezetapparaat aanschaffen, maar bij een demo die er op dat moment in de winkel gegeven werd, waren we verkocht bij dit apparaat. Lekkere smaak, en gloeiend heet, zoals wij dit graag hebben. En je kreeg nog 30 euro terug met een actie.
Thuis aangekomen was de koffie helaas niet zo heet. Je moet het apparaat wat langer laten 'voorgloeien' en/of alvast even wat water laten doorlopen. De smaak is lekker, let wel op dat je het apparaat goed schoonmaakt na enkele keer gebruik, anders krijg je een bijsmaak.
De 30-euro retour actie was een ramp! Men beweerde dat we de streepjescode niet ingezonden hadden. We hadden hier gelukkig een kopie van, die ingestuurd. Eindelijk na 4 maanden (!) en 10 telefoontjes het geld op de rekening. Slechte service!

JeroenvanDragt 28-05-2009
Geschreven voor: Krups Melody II rood

Dolce Gusto KP2106 sinds een paar weken in huis en bevalt prima. Apparaat werkt zoals zou moeten en de koffie is lekker heb in middels alle smaken geprobeert.

Jose27 08-02-2009
Geschreven voor: Krups Melody II rood

Heb een Dolce Gusto koffiezetapparaat cadeau gekregen omdat ik gek ben op cappucino en het apparaat heeft nog meer koffiezet-specialiteiten. Het bevalt helemaal niet. Alle specialiteiten zijn nl. gezoet, althans de melk die wordt gebruikt is gezoet. Dat smaakt erg vies. De chocolademelk is ook veel te zoet. Voor degenen die geen suiker gebruiken zoals ik is dit apparaat absoluut niet geschikt. Onbegrijpelijk dat een fabrikant van tevoren suiker toevoegt aan koffieprodukten. Dat kan de klant nl ook zelf. Nu is deze Dolce Gusto voor ons een absolute miskoop. En bovendien is de koffie erg duur.En valt de cappucino erg tegen. De (zoete) melk overheerst.